maandag 4 juni 2012

Londenreport.

Beste lezers,

Zoals jullie misschien wel weten is er in Londen dit weekend een Diamond Jubilee. De UK viert dan dat 'The Queen' 60 jaar lang op de troon zit. ModeMoller (D)  is in Londen en brengt verslag uit van de nieuwste fashion en van de reis naar Londen!

Londen one of thé fashioncity's.
Op het vliegveld in Rotterdam stapte ik in een CityJet en vloog in 50 minuten naar Londen toe. Daar at ik in de avond in een Jamie Oliver restaurant, het eten was er heerlijk. Ik had speciale en echt aparte spareribs, hamburger met frietjes en een cheescake. Op zaterdag ging ik de winkels in. Ik heb gekeken in de super de luxe Harrod's, het was sowieso al een prachtig gebouw en toen ik rond keek zagen we heerlijke chocolade bonbon's en veel ander moois. Maar toen ik op de vrouwenkleding afdeling kwam en al die merken zag stond mijn mond open van de verzorgde designers kleding die daar uitgedost aan de rekken hing. Ik ben langs elk merk gelopen en heb gekeken wat ze allemaal in petto voor ons hebben! Van de prachtige winkel Harrod's naar de meest fashionable Topshop. De topshop had alles wat een jonge modevrouw nodig heeft. Ik zag dat ze daar de fashion serieus namen. Ik zag gave dingen zoals; short met studs, bustiers met glitter, gekke diepe jurkjes, stoere shirtje en jurkjes. Wat ik vooral mooi vond waren de sieraden en assesoires. Ze deden bij de Topshop overal een gekke touch aan. Zelf heb ik daar veel gekocht en raad je natuurlijk aan dat ook te doen. Je kan ook online op topshop.com genieten van de mode. Natuurlijk en ik ook in de kleine Londense winkeltjes geweest. Ook heb ik souvenirs gekocht voor de meiden thuis.Verder ben ik op zondag naar Harry Potter world geweest en heb ik net als het Engelse volk gejuicht toen 'the Queen' aankwam in haar boot! De stad was werkelijk in de ban van het Koningshuis dus ik deed vrolijk mee ook al regende het vreselijk.
Kortom Londen is een aanrader en zeker een van de beste fashioncity's of the world!

Wil jij alle foto's van ModeMollers zien volg ons dan op instagram. Ons account-naam is dammmz.

xx ModeMollers

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat een avontuur. Geweldig !!!

    Ik wil er ook heen!!

    O Jeanne en O Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Dam,
    Hoe was het eigenlijk in London?
    Ben te lui om het hele ding te lezen :)
    xxx Abygail

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een belevenis! Ik ben benieuwd naar jouw aankopen.
    omi R

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...